Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü Program Eğitim Amaçları
1. Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanına yönelik teorik altyapı ile değerlendirme ve uygulama becerisi oluşturmak, analiz etme ve problem çözme becerisi geliştirmek
2. Toplumun gereksinimlerine ilişkin değişim ve gelişimleri izleme ve sağlık politikalarının oluşturulmasına destek olma becerilerini geliştirmek
3. Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip fizyoterapistler yetiştirmek
4. Ulusal ve uluslararası paydaşlarla çalışma planlama ve yürütme becerisi kazandırmak
5. Fizyoterapi ve Rehabilitasyonun çeşitli alanlarında kariyer planlayabilme anlayışı kazandırmak
6. Yaşam boyu öğrenme becerisi kazandırmak
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü Program Çıktıları
1. Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili temel bilimler, klinik bilimler, hareket bilimleri, davranışsal ve sosyal bilimler alanlarında bilgi sahibi olmak.
2. Bilgiyi araştırma, toplama, analiz etme, yorumlama ve kayıt tutma becerisi kazanmak ve başarıyla uygulamak.
3. Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında uygun ölçme ve değerlendirme ekipman ve tekniklerini kullanarak hastayı değerlendirmek.
4. Fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamalarına ilişkin tedavi yaklaşımlarını planlamak, uygulamak ve takip etmek.
5. Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında problem çözme becerisi ile analitik ve bütünsel bakış açısına sahip olmak.
6. Sağlığı korumak ve geliştirmek için toplum temelli çalışmalarda ekip üyesi olmak.
7. Sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip olmak.
8. Bir yabancı dili kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili gelişmeleri takip etmek ve meslektaşları ile iletişim kurmak.
9. Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak.
10. Sağlık alanında interdisipliner ve multidisipliner çalışmalarda yer almak, verimli ve etkin bir şekilde çalışmak.
11.Yaşam boyu öğrenmeyi ve kişisel gelişimi ilke edinmek, güncel araştırmalar planlamak ve uygulamak.
12. Fizyoterapistlik mesleği ile ilgili görev, hak ve sorumlulukları bilmek, mesleki etik ilkelere ve standartlara uygun davranmak.
13. Kurumlar arası ilişki, iletişim ve ortak hizmet geliştirme becerisine sahip olmak.
14. Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranmak ve bu süreçlere katılmak.
Komisyonlar için
tıklayınız.
Anketler için
tıklayınız.
Ölçme ve Değerlendirme Raporları için
tıklayınız.